BREZPLAČNO SVETOVANJE - 051 680 702; vsak dan med 08:00 - 16:00

Pogosto zastavljena vprašanja

Pogosta vprašanja naših kupcev

 

Kakšni so načini plačila ob nakupu izdelka v spletni trgovini Comshop?

 V spletni trgovini Comshop lahko nakup poravnate na več načinov:

  • z gotovino ob prevzemu (odkupnina),
  • z nakazilom na transakcijski račun (po ponudbi),
  • s plačilnimi in kreditnimi karticami (Visa, MasterCard, Visa Electron, BA Maestro)
  • LEANPAY obročnim plačilom
  • z obročnim plačilom na 2 do 12 obrokov s plačilno oz. kreditno kartico:

Visa Electron Abanka (2 - 12 obrokov),
Visa ali Mastercard NKBM (2 - 12 obrokov)

Mastercard ADDIKO bank (2 - 12 obrokov)

Mastercard DELAVSKA HRANILNICA (2 - 12 obrokov)

Mastercard SBERBANK

Kako lahko dobim predračun za želene izdelke?

Najprej je potrebno je opraviti registracijo v spletni trgovini, dodati izdelek v košarico in nadaljevati postopek zaključka nakupa z vpisom naslova za dostavo. Ob izbiri načina plačila, izberite način: predračun. Po zaključku nakupa boste na elektronsko pošto prejeli predračun za izbrane izdelke, ki je osnova za plačilo kupnine.

 

Ali je možen osebni prevzem naročenih izdelkov?

 Vse v Comshopu naročene izdelke, lahko prevzamete osebno, na sedežu podjetja, ki se nahaja v bližini avtocestnega izvoza Žalec (avtocesta A1)

 V kolikor želite blago osebno prevzeti, nam pišite na info@comshop.si , za dogovor in nadaljnja navodila o osebnem prevzemu. Sedež podjetja je na naslovu: Arja vas 102, PC Arnovski gozd, 3301 Petrovče

 

Kje lahko prevzamem paket, če me v času dostave ni doma?

V kolikor vas v času dostave ni na domačem naslovu, vam bo poštar Pošte Slovenije pustil obvestilo o prispeli pošiljki. S tem obvestilom lahko svoj paket v določenem časovnem okviru prevzamete na navedeni pošti.

 

Kdaj je predvidena dostava mojega naročila?

 Sistem spletne trgovine Comshop je zastavljen tako, da vas sproti obvešča o stanju in fazi obdelave vašega naročila. Ko boste na svoj elektronski naslov prejeli obvestilo, da je vaše naročilo bilo obdelano, lahko vaš paket pričakujete v roku 1-2 delovnih dni.

 

Koliko znaša poštnina za naročila v spletni trgovini Comshop?  

Poštnina za naročeno blago v spletni trgovini do vrednosti 199€, znaša 3,49€ (ne glede na velikost in vrsto izdelka). Za nakupe z vrednostjo 199€ ali več, pa je poštnina brezplačna.

 

Ali lahko svoj paket z naročenimi artikli naročim tudi na službeni naslov?

Seveda. Blago lahko naročite tudi v svoje podjetje. To možnost vam ponujamo v postopku naročila, kjer lahko izbirate kdo je plačnik in kam se naj izvrši dostava naročenega blaga.

 

 

VRAČILA

 

Kakšen je postopek vračila artikla?


Med splošnimi pogoji so podrobno navedene okoliščine vračila artiklov ter postopek povrnitve kupnine ali zamenjave blaga. V kolikor izpolnjujete zahteve vračila, nas o želji vračila obvestite na info@comshop.si, artikle pa pošljite na naslov Raing d.o.o., Arja vas 102, 3301 Petrovče.

K izdelku ne pozabite priložiti krajšega dopisa, zakaj blago vračate in ali ga želite zamenjati/vrniti. V kolikor boste zahtevali vračilo kupnine, nam na dopis zabeležite tudi vaš TRR.

 

 

COMSHOP ZA PODJETJA

Ali lahko ob nakupu prejmem račun na podjetje?

Na spletni strani Comshop lahko nakupujejo tako fizične kot pravne osebe. V kolikor se registrirate kot fizična oseba, sam bomo ob nakupu izstavili račun na podjetje.

 

EKOLOGIJA

Kako pravilno zavržem odpadno elektronsko opremo?

Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO.  Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.